Fàbrica Jove de Salt - Circuit del lleure

La Fàbrica Jove és un espai de trobada i de lleure educatiu, un servei per a joves de 12 a 18 anys. Fem activitats esportives, comunitàries, creatives, lúdiques i reflexives. L’equip està format per una coordinadora i dues educadores. Puntualment acollim voluntàries o estudiants en pràctiques. INSCRIPCIÓ gratuïta, de manera presencial i acompanyada d’una persona adulta.

Oberta durant tot l’any

Circuit del lleure:
  • Curs de Premonitoratge: Petita formació que es realitza per Nadal o per Setmana Santa. Es tracta de fer un primer tast del que seria treballar amb infants durant el temps no lectiu. Formació molt pràctica adreçada a joves de 16 anys.
  • Curs Premonitoratge Plus: Continuació del curs de Premonitoratge. Ampliació de coneixements i de recursos per a joves que vulguin seguir formant-se. Es fa dos divendres al mes, de tardes, durant el curs escolar. Destinat a joves de +16.
  • Voluntariat a una entitat o contractació a la Brigada Jove: Primer contacte al món laboral destinat a realitzar activitats amb infants tant de reforç escolar com de lleure. Hi poden accedir els i les joves que hagin cursat el curs de Premonitoratge. Destinat a joves de +16.
* Si es realitza el curs de Premonitoratge + Curs de Premonitoratge Plus o Voluntariat/Brigada, als 18 anys es subvencionarà un 75% el curs de Monitoratge, un títol que definitivament t’obre les portes al món laboral fent possible el combinar-ho amb els estudis superiors.
fabrica jove salt

DADES DE CONTACTE

ADREÇA: C/ Manuel de Falla, 26

POBLACIÓ: Salt

TELÈFON: 972 246 576 / 662 534 789

ADREÇA ELECTRÒNICA: educafabjove@saltjove.cat / coordinaciofab@saltjove.cat

WEB:

ACTIVITATS FORA ESCOLA

EDAT:Més de 16 anys.

INSCRIPCIONS: Durant el curs escolar.

HORARI: Divendres. Però depèn del curs varia les dates i els horaris.

LLOC: Fàbrica Jove.

PREU: Fins a 10€.